100% POWER Мачът на звездите ще смени формата на избиране на отборите за 15-ото си издание, което ще се състои на 22 април 2018 година. Домакин на топ събитието в българския баскетбол ще бъде Арена "Ботевград". По примера на Националната баскетболна асоциация на САЩ и Канада, за пръв път отборите ще се избират от най-харесваните играчи от феновете. Това стана ясно на първата пресконференция по повод предстоящото 15-то издание на Мача на звездите, на която присъстваха представителите на организаторите и спонсора Георги Глушков – президент на Българска федерация по баскетбол, Иван Гавалюгов – кмет на община Ботевград, Иван Стоев – маркетинг директор на „Престиж 96”, Лили Борисова – Генерален мениджър на Националната баскетболна лига и Стефан Августинов – организационен директор на събитието.

Гласуването за избор на играчи отново ще се състои в сайта на събитието - www.all-star.bg, но този път двата отбора ще бъдат форматирани от своите лидери. Двамата състезатели - българин и чужденец, които ще са капитани на отборите, ще бъдат двамата с най-висок вот от избора. При самия избор на играчите ще бъде приложен принципа на познатата детска игра "настъпванка".
Гласуването за играчи ще стартира по-рано тази година и ще трае 10 дни - между 5 март и 15 март 2018 година. След това ще бъдат обявени капитаните и на живо ще бъде направен изборът на отборите. Тогава ще станат ясни и спонсорите на двата тима.

Юбилейното 15-то издание на 100 % Power Maч на звездите ще бъде организирано от "СпортЛаб" ЕООД, Българската федерация по баскетбол, Национална Баскетболна Лига и Община Ботевград. За втора поредна година събитието ще носи името на бранда „Престиж 96” АД – 100 % Power.

ПРЕСТИЖ е един от най-големите производители в хранително-вкусовата индустрия в България и пазарен лидер във всички категории, в които оперира: бисквити, вафли и мини кейкове с марките Траяна, Мираж, Роден Край, Хипер, Троя, Споко, Ная, Мюсли, Насладки, Престиж, Престиж Селекция, 100% Power, Престиж Wellness и FRUNU с дял на продажбите в стойност от над 23% в стойност по данни на AC Nielsen. За „Престиж“ работят над 600 човека, за които повод за гордост е и високата социална ангажираност на компанията с фокус върху децата и младите хора на България, тяхното образование, личностно израстване, култура, спорт и здравословен начин на живот.

През 2004 година звездният двубой бе възобновен след 10-годишно прекъсване с името Хановер Кооп Мач на звездите, в следващите 10 издания офицалното име е HDI All Star Game, а от 2015 година новият генерален спонсор "Престиж" е включен в името на отбора - директно или чрез свой бранд. Домакини на събитието са били през годините Варна, София, Самоков, Ямбол, Пловдив и сега Ботевград.
За годишнината организаторите предвиждат няколко изненади за феновете, които ще включват музикална програма с популярен сред младежите изпълнител, специални шоу елементи, много награди. Ще бъде спазена традицията да има и допълнителен демонстративен двубой по време на събитието, който ще се проведе в подкрепа на започналата през 2015 година кампания "Аз обичам баскетбола" - целяща България да спечели домакинство на една от групите на Европейското първенство по баскетбол за мъже през 2021 година. Няма да се мине и без традиционните конкурси 100% Power Забивки, 100% Power Тройки и 100% Power Умения.

Телевизионен партньор на двубоя е традиционно Българската национална телевизия, която ще го излъчи директно по първия си канал.